نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

پیش به سوی والیبال قهرمانی نوجوانان جهان|تمرین برای بزرگ شدن!

  • کد خبر: ۷۸۳۴۲
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
پیش به سوی والیبال قهرمانی نوجوانان جهان|تمرین برای بزرگ شدن!
رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان نوجوانان از فردا (سه‌شنبه) به میزبانی تهران آغاز خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، از فردا دوم شهریور سوت آغاز هفدهمین دوره رقابت‌های والیبال نوجوانان جهان در مجموعه ورزشی آزادی تهران به صدا در می‌آید و بیش از ۲۰۰ بازیکن نوپا و جویای نام برای بزرگ شدن گام در میدان پیکار جویی می‌گذارند.
همه چیز برای برگزاری مسابقات نوجوانان جهان در حباب آزادی مهیاست از VIS گرفته تا اقدامات سخت گیرانه برای در امان ماندن ورزشکاران ۱۸ کشور دنیا از شر ویروس کرونا و باقی قضایای میزبانی که برای فدراسیون والیبال ایران به دلیل تجارب گرانبهایی که دارد امری شاق نمی‌نماید.
در این بین، اما بازیکنان زیر ۱۹ سال کشورمان شوق مبارزه جویی را با انتظارات فراوانی که جامعه ورزش و اغلب رسانه‌ها دارند در هم آمیختند. دوست نداریم که نتیجه گرایی را فدای آینده والیبال مملکت مان سازیم، اما هرچه که هست در کارنامه ۱۲ حضور نوجوان این رده سنی دو عنوان قهرمانی، دو نائب قهرمانی و دو مقام سومی می‌درخشد. این که در ادوار گذشته کیفیت بازیکنان چگونه بوده کاری نداریم که گذشته، گذشت. اما بچه‌ها خوش تلاش تیم کنونی باید بدانند که ما در این بخش سوای عناوین تیمی افتخارات انفرادی زیادی هم کسب کردیم.
بازیکنانی، چون ابراهیم سن سبیلی، محمد سلیمانی، فرهاد ظریف، مسلم محمدی زاده، علی اضعر مجرب، مجتبی غیاثی، علیرضا جلیلی، سید محمد موسوی، امیرحسین اسفندیار، شهاب احمدی، پوریا فیاضی، امیرحسین توخته بازیکنانی بودند که موفق به کسب جوایز انفرادی نوجوانان جهان شده بودند.
هر چند که در یک دوره به دو تا از بهترین‌های ما جایزه‌ای تعلق نگرفته است.


نخستین حریف نوجوانان ایران
تیم ایران در گروه الف رقابت‌ها با نیجریه، لهستان و هندوستان هم گروه است و با توجه به غیبت گواتمالا بچه‌های ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۹:۰۰ با هندوستان نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.
قرار است مسابقات تیم ایران به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش شود و با توجه به این که حضور تماشاچیان و حتی نمایندگان رسانه‌ها در تالار آزادی که محل انجام مسابقات اصلی است حضور نخواهند یافت پخش زنده مسابقات موجبات تشویق نوجوانان و دلگرمی دوستداران والیبال خواهد بود.


سن سبیلی آغازگر افتخارات
علی رغم درخشش‌های انفرادی بازیکنان ما سه بازیکن جایزه کامل‌ترین بازیکن نوجوانان جهان را به خود اختصاص دادند. ابراهیم سن سبیلی در سال ۱۹۸۹، محمد سلیمانی در سال ۲۰۰۳ و امیرحسین اسفندیار در سال ۲۰۱۷.
ابراهیم سن سبیلی نماینده ایران در نخستین دوره مسابقات نوجوان جهان بود در توصیف خاطرات خود از این رقابت‌ها می‌گوید ما در دبی شکست‌ها و پیروزی‌های به یاد ماندنی داشته ایم که مهیج‌ترین آن‌ها شکست سه بر صفر فرانسه و پیروزی بر آرژانتین بود. این برد‌ها بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های امارات و کشور‌های خارجی داشت و در پایان زمانی که نام مرا به عنوان کامل‌ترین بازیکن مسابقات خواندند نزدیک بود شوکه شوم. مربیان ما در این مسابقات آقایان مهرانپور و هوتهم بودند یادم می‌آید که محمدحسین نجاتی و عثمان سن سبیلی و مرحوم علیرضا امانی بهترین‌های تیم ما بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->